lördag 3 januari 2009

Frost frost .. veckans glädjeämne.

Veckans Glädjeämne får bli Frosten, fantastiska dagar med sol, hög klar luft och en massa glitter i solljuset.. bilderna får tala för sig själv.


Min dörrkrans i år har också kristaller i sig i år.. vit näver och röda bär lyser så fint emot den vita bakgrunden..


Idag lyser inte solen och det är helt plötsligt mildare.. nollan ungefär. Passar mig utmärkt. Idag ska jag passa på o putsa fönster i sonens lägenhet.. på måndag ska vi lämna över den till den nya ägaren.. Ska bli såå skönt att lämna över den och slippa tänka på den mer.. ett jobbigt avsnitt i sonens liv är då klart och så tar vi nya tag..

Ha en skön helg.. kram på er.








3 kommentarer:

  1. Vilka vackra bilder. Tyckte om din krans också. Den var annorlunda. Har du gjort den själv ?
    Här är det lite snö och bara några minus och nu ska jag gå ut med hundarna på vår promenad. Gamla Sophie stannar hemma då hon inte orkar gå i kylan och jag kan inte bära henne hela promenaden.
    Kram Hedvig

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker krans du har.
    Frosten gör hela naturen vacker på ett alldeles särskilt sätt. Vem kan låta bli att njuta :)
    Så skönt att vara klar med lägenheten. Hoppas nu att det löser sig på bästa sätt för honom.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  3. Underbara vintriga bilder Moa! Gott Nytt År och god fortsättning! Jag lånade en bild från den webbutik då jag länkat till den från Annalunda. Hoppas ok :)

    Kram Annie

    SvaraRadera