fredag 25 mars 2011

Uppe i det blå - Up in the Sky..

Flyger min nya 'Lucy Black'.. en ny helleborus som jag köpte igår. Hon är så vacker, mörk mörk röd och kommer att samsas så bra med sina andra kamrater Helleborus Orientalis,  om jag får bestämma så *ler*

Mer uppe i det blå finner ni hos Katarina på Roses and Stuff.. garanterat mycket fin så kika in där. 

Nu är det fredag och fredagsmys, lite god mat och så Let's Dance.. och som Trollhättebo så är det extra roligt att två från min stad står i final, jag kommer i alla fall att rösta på Jessica så det så.. *ler*.
Kram på er..


18 kommentarer:

  1. Ljuvliga Helleborous!
    Trevlig Helg på dig!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar färg!
    Jag tokröstade på Jessica förra helgen, för jag ville ha dessa två i final. Ha en trevlig fredagkväll!

    SvaraRadera
  3. Great shots dear Moa!
    Kisses and happy weekend.

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar Hellebouros! Så vacker färg.
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Wow den var enastående vacker. Ursäkta att jag inte har varit här så ofta på sistone. Jag skall skärpa mig för jag blir alltid lika glad att hälsa på här. Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  6. Vilken fin julros. Det ger en vill ha känsla:o)
    Ja nu blir det spännande ikväll jag tycker de är så himla duktiga båda två.

    Ha en fin helg
    Gunilla

    SvaraRadera
  7. Vilken skönhet....jag ska rösta på Frank som jag träffat irl när jag var ung och jobbade i sportaffär....;)))
    Fast båda två är duktiga och värdiga vinnare tycker jag.
    Ha det bra ;)

    SvaraRadera
  8. De är så fina, julrosorna.

    Kram o trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Så söt julros! Vacker färg :) Bra fotat för temat, jag hann inte med temat denna vecka.

    Jag köpte ju rosaspräckliga ett år - visst köpte jag åt dig och lämnade över när vi var hos Linda på kurs?? eller så minns jag helt fel..... undra vart de tog vägen??? Minns inte om jag såg de förra våren, skall hålla ögonen öppna efter dem i år.
    Ja, nu är det spännande på TV i lets dance, jag tycker allt att Frank är bra, gillar att de förmedlar känslor i dansen, han har verkligen utvecklats som dansare.
    Ha en skön helg, kram :)

    SvaraRadera
  10. Vacker är hon:) Trevlig helg

    SvaraRadera
  11. Lucy in the sky whith diamonds, tra la la.

    Fin julros och hon kommer säkert att trivas i sällskapet hemma hos dig.

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  12. Så fin hon är ! Visst kommer hon att samsas med de andra. Jag håller nog på Frank....tror jag, men de är fantastiskt duktiga båda.
    Ha en skön helg
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  13. Fasen vilken snygging! Läckert Moa.

    Remember it is The Earth Hour today!

    Tyra @ Tyra’s Garden

    SvaraRadera
  14. Heisann!

    Nydelig.
    Jeg bare venter og venter på at mine skal dukke opp av snøen. De står på et skyggefullt sted, faktisk der det sist blir bart.Go' hælj ;:OD)

    SvaraRadera
  15. De är underbara, julrosorna! Härlig färg!

    Ha en goer helg
    Kram Lily

    SvaraRadera
  16. Vilken underbar julros och vacker bild. Jag har sett knoppar på mina men det dröjer ett bra tag innan de blommar. Hoppas du njuter helgen!

    Må så gott!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  17. Man har aldrig för många julrosor... :-D Så vacker!
    Trevlig söndag, kram!

    SvaraRadera
  18. Så vacker! Mina julrosor ser bedrövliga ut efter vintern, jag undrar om de kommer hämta sig...

    SvaraRadera