torsdag 1 oktober 2009

Vinnaren och en ny ängel har landat..

Nu har vinnarlappen för Pippitävlingen blivit dragen och läst..

Och..

STOR TRUMVIRVEL.. *SMILE*

En liten Albin ska få en ny liten leksak för hans Pappa André har vunnit utlottningen..

Stort grattis till vinnarna får jag ju säga då, och så roligt att ni alla ville vara med om att vinna lilla Pippi Långstrump.

Dagarna går o jag jobbar och syr.. nu har äntligen den senaste ängeln landat och är klar, Vackra Sara. Nu får det vara bra med nya änglar på ett tag, nu gäller det att göra några så jag har lite lager. Men den svåraste biten, och roligaste är att få till en ny.
Skapandet är det som driver mig.. och skänker mest glädje.. det må vara att måla tavlor, få till något fint i trädgården eller att knåda lera.



Även om man är rund om benen och baken kan man vara fin med nya prickiga strumpor och rosor runt ankeln..


Ja här är hon *Vackra Sara*...en Tildaängel och är du mer nyfiken finns hon i
Moas Shop

Imorgon är det fredag och så himla skönt med två dagar ledigt.. ska bli så himla skönt.

3 kommentarer:

  1. Jaha ja, inte blev det jag, men ett Jätte grattis till den som vann!! Din Vackra Sara är jättesöt...
    Trevlig Helg
    Tjingeling
    Monica

    SvaraRadera
  2. Wihooooooooooooo! Vilken bra början på fredagen! :-) Vi blir förstås superglada, Albin och jag. Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Hur kunde jag missa det här, jag som älskar "Pippi" o små hemmagjorda saker speciellt nu när jag inte kan göra dem själv (se mitt inlägg från i onsd. såkanske du förstår).

    Jag får väl helt enkelt lägga till dig på min lista o så hoppas på fler sådana här tävlingar!!!

    Kramis från Hexan själv/ som har alla de pockettips du kan behöva!

    SvaraRadera