söndag 10 januari 2010

Liten tävling..

TÄVLINGEN AVSLUTAD OCH TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER!!

Tycker det är dags för en liten utlottning här igen..
Visade mina nystickade torgvantar igår lördag och fick så mycket fin respons, man blir verkligen lyft av det och därför tänkte jag ha en liten tävling med ett par torgvantar/handledsvärmare som pris.



Kanske blir det något par till Shopen sedan också, får se hur många det blir.. *smile*.. ingen massproduktion blir det i alla fall.

Vi gör som vanligt: En kommentar = en lott, En kommentar och en bildlänk = två lotter.
Den 1 februari blir det dragning. 
Lycka till alla ni underbara människor där ute som jag lärt känna här genom bloggen..
Go tur..
Moa

193 kommentarer:

  1. Jätteläckra! Klart jag vill vara med och tävla om dem! Hoppas på tur..
    Jag länkar..
    Ha en skön vecka
    Kram Lily

    SvaraRadera
  2. Wow !Jag som drömmer om att kunna sticka fint,,tänk att få vinna dem,,jag vill vara med!!
    mvh Monica på Pepparbacken

    SvaraRadera
  3. Åhhh jag är absolut med! Dom är ju superfina! Jag sätter in en bildlänk i min blogg! Ha en skön söndagskväll! / Irene

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med i lotteriet.
    kramis

    SvaraRadera
  5. Det var de finaste jag sett...
    jag tävlar gärna och skall försöka länka.
    Beställer ett par direkt... om det går??
    Vinner jag har jag ju två par... hi hi
    Superfina fotovantar....
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  6. Då vill jag gärna vara med. Blev ju så förtjust här om dagen;)
    Länkar också med en bild.
    Kram
    /Lina

    SvaraRadera
  7. Vill gärna vara med jag väntar på den tredje vinsten jag har redan vunnit 2 och brukar aldrig vinna. Du finns redan på min blogg.

    SvaraRadera
  8. Jaaaa!! Självklart måste jag vara med..Helt underbara..Nu gäller det att hålla tummar att jag vinner=)
    Jag länkar givetvis hos mig..
    Här är lite tyst just nu ja jag tror jag har "Frystorka" Ha ha..
    Kram

    SvaraRadera
  9. Så fina! Nästan för fina att ha på sig, kanske som prydnad istället! Jag är med!
    /Kram

    SvaraRadera
  10. Å så fina! Helt underbara...
    Självklart vill jag vara med i utlottningen, och jag länkar också.

    SvaraRadera
  11. Hej o hå!
    Ursnygga- vilket jobb!
    Jag länkar givetvis också! =)
    Österlen..! till sommaren låter så kul! Har aldrig varit där! / kram åsa

    SvaraRadera
  12. De är ju verkligen superfina så jag vill så klart gärna vara med o tävla. Jag akn ju bara virka så ett par stickade hade varit bra att vinna för mina ömmande handleder.

    Kram!

    SvaraRadera
  13. Självklart vill jag ha mina kalla händer värmda av dessa, länkat på hemmaliv :)

    SvaraRadera
  14. ååååh, jag VILL ha dom!!!! Tar två lotter, har länkat i min blogg nu. Hihihi.....lite blygsamt hoppas jag på enorm tur....FÖR DESSA MÅSTE JAG BARA VINNA!!!!!!

    Kram

    SvaraRadera
  15. Åhh...den utlottningen deltar jag gärna i och bildlänkar naturligtvis!
    Keram / Bea

    SvaraRadera
  16. Men å vilka underbara...jag kan inte vara utan handledsvärmare eller torgvantar Men dessa är ju helt fantastiska som ett smycke så naturligtvis skulle Jag vilja vinna dem.
    Jag hat länkat på min Blogg till Dej.

    Kramar!!!!

    SvaraRadera
  17. Ååå så fina. Vill självklart vara med. Jag har länkat på min blogg. Kram

    SvaraRadera
  18. Å ja, torgvantane var berre utruleg fine, og heldige den som vinner dei!

    SvaraRadera
  19. Så underbara torgvantar. Såklart jag är med i utlottningen. Länkar från min blogg.Ha en fin fin dag/Gela

    SvaraRadera
  20. Klart jag vill vara med och tävla om dina underbara torgvantar!! Länkar till dig!

    Ha en bra dag!
    Juliane

    SvaraRadera
  21. Jag vill (såklart) också vinna =) Säger som Annika, superfina fotovantar. Det borde vi ju ha allihopa för man fryser verkligen om fingrarna när man fotar vintertid. Länk ska jag försöka mig på för ju fler lotter desto fler vinstchanser "ler" / kram gittan

    SvaraRadera
  22. Jag e oxå med o länkar givetvis med bild!!=)

    SvaraRadera
  23. Hej Moa!
    Underbara torgvantar! Hur länge har du tänkt att tävlingen varar?
    Du skrev om kurbitsmåleri - en av mina storasyrror höll på med det på 70-talet, när hon bodde uppe i Fagersta. Hon gick visst ngn kurs, och utgick efter gamla dalmålningar, som målades på oljemålningsdukar/pannåer, och jag tror hon målade med oljefärger, eller möjligtvis äggoljetempera el dyl. (Jag var ju inte fullvuxen på den tiden...)
    Tack för titten hos mig.
    Ha en skön vecka!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  24. Den här utlottningen kan jag aldrig i livet missa - så fina!!!

    Länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  25. Oj så duktig du är att sticka! Jättefina torgvantar.

    SvaraRadera
  26. Om jag vill vara med? Gissa...... Men länka lär jag mig väl aldrig...... Nu ligger länken i rubriken ;-))
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  27. Detta är otroligt.... skulle lägga in det på TB också o vad händer? Länken går tillbaka till inlägget på TB! Däremot funkar den på blogspot.... Teknikens under ;-)
    Fortsätt o ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  28. Ojsan, vilka underbara torgvantar!!! De måste jag få vinna!! Länkar också!

    SvaraRadera
  29. Du vet, jag bra tokgillar ALLT du gör här på dina mysiga blogg. Ska självklart skriva om din fina utlottning när jag bloggar nästa gång.

    Ha en härlig dag.
    Kram//Gunilla

    SvaraRadera
  30. Hej hopp!
    Vilken fin blogg =) Vilka underbara torgvantar =) Jag vill jätte gärna vara med & tävla & länkar bild från mig =)
    Hittade dig genom Uttan =)
    Kram Tina

    SvaraRadera
  31. Det här vill jag inte missa! Har så kallt på jobbet så att torgvantar inomhus vore perfekt! Och så fina också! Jag länkar förstås till din tävling på min blogg!
    Ha en fortsatt skön vecka önskar Växthusmadam

    SvaraRadera
  32. Den här bloggen tyckte jag hade lite fina saker och bilder. Tänkte du kanske kunde vara intresserad om du inte redan sett den:

    http://blog.betzwhite.com/

    kram//Gunilla

    SvaraRadera
  33. Jag hoppas verkligen på Fru Fortuna. Hoppas att hon ser mig för dina torgvantar är så otroligt fina. jag har aldrig ägt ett par.
    Länkar förståss.

    Hoppas på turen
    Kramen/Gunilla

    SvaraRadera
  34. Hej. Vilken fin blogg du har. Såg genom en annan blogg att du har utlottning. Hoppas på att vinna de fina värmarna.

    SvaraRadera
  35. Jättevackra är dina vantar!
    Såna vill väl alla vinna?!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  36. Hej Moa. jamen så fint du gjort nu igen.Jag skäms över mig själv nästan ju har så mycket garn som ligger och jag bar hinner ine fast det gör jag men skyller på handlederna,, men får vl skärpa mig kanske rent av. kram

    SvaraRadera
  37. Jösses va vackra torgvantar du gjort! Mäkta imponerad, önskar att jag kunde sticka som du....men det kan jag INTE så nu hoppas jag på turen så att jag kan få strutta runt i dessa!
    Länkat med bild på min blog!
    http://linapyssel.blogspot.com
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  38. Sjävklart är jag med jag länkar också på bloggen min. De är mycket vackra torgvantarna. Underbara.

    SvaraRadera
  39. Underbart vackra, klart jag vill vara med o tävla. Med tanke på hur kallt vi har på jobbet nattetid skulle de passa perfekt.
    Ha det underbart!

    SvaraRadera
  40. Vill också vara med och tävla om dina vackra torgvantar. Länkar till dig!
    Kram

    SvaraRadera
  41. Hej, jag är gärna med i utlottningen av dessa underbara torgvantar. Länkar också!
    Ha en skön kväll!
    Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  42. Så kiul :0) Hittar till fantastiska fina bloggar genom tävlingslänkarna....nu hittade jag hit til dig och din fina blogg.
    Vilka fantastiska torgvantar, så underbara, klart jag vill vara med och tävla om dem.
    Länkar och lägger mig som följare också så jag hittar hit tillbaka.

    Ha en fin kväll!
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  43. Underbara. Hoppas på tur att vinna
    Hälsningar
    lillahulda@telia.com

    SvaraRadera
  44. WOW vad läckra om vill jag mera än gärna vara med att tävla om.Länkar från min blogg.Ha en skön kväll kram Rita ♥

    SvaraRadera
  45. HEJ å hittade hit igenom moonrose blogg. SÅ underbart vackra torgvantar du gjort. DOM måste man bara tävla om. Är med och länkar från min blogg. Nu ska jag tassa vidare och kolla mera på din sida. ha en fin kväll kram

    SvaraRadera
  46. Åh så fina! Jag har precis bytt kontor (och det är ruskigt kallt). Om jag vinner kan jag vara både varm och fin samtidigt! Länkar förstås till min blog :)

    SvaraRadera
  47. Hej!
    Hittade också hit till denna fina blogg genom moonroose.
    Vilka fantastiska torgvantar du gjort!
    Vill självklart deltaga i din utlottning och länkar med bild.
    Ha det gott!
    kram
    nina

    SvaraRadera
  48. jättefina!
    gärna med och tävlar!

    hanna.e.andersson@telia.com

    SvaraRadera
  49. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH! Så vrålsnygga!

    Jag vill väldigt gärna delta i utlottningen!
    Lägger ut en länk på min blogg också.

    Just nu pågår också en utlottning inne hos mej. Välkommen att delta om du har lust!

    Må så gott!

    Kram

    Monika

    SvaraRadera
  50. Men så söta! Jag vill gärna vara med! Ha det gott och ta hand om dig/kramar Tussegumman

    SvaraRadera
  51. Så underbara torgvantar,hoppas jag vinner!!
    Länkar till dig

    kram från Agneta

    SvaraRadera
  52. Oj då. Jag är måååånga som är med o tävlar. Undrar om jag har en endaste fnuttig chans. Men visst vill jag o mina taskiga leder vara med o vinna. Jag länkar dej oxå så jag får två lotter=). /Knatten

    SvaraRadera
  53. Hej!
    vill vara med o tävla, länkar oxå :)
    mvh emmelie

    SvaraRadera
  54. Hejsan!
    Du är ju bara för duktig med dina stickor och jag vann 10 kr på tian, så jag är nästan tvärsäker att de kommer att sitta på mina händer "ler". Ha det gott, Karina.

    SvaraRadera
  55. Hej,
    här är kommentaren och har länkat med bild,
    E-B

    SvaraRadera
  56. Natti Moa!

    Mååånga lotter blir det...Och två till nu.
    Länken till din tävling har jag lagt här:
    http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2010/01/blooming-fridaybla-anemon.html
    Välkommen in och titta!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  57. Tävling så roligt och vilket ljuvligt pris… Länkar till dig.
    Tack för den snöiga rundvandringen i trädgården.
    Kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
  58. Jag tar en lott, de är ju verkligen jättefina!

    Hälsningar Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  59. Nej, så underbart vackra! Klart jag vill vara med och tävla. Länkar. Kram, Camilla

    SvaraRadera
  60. Hej Moa!

    Vilka helt sagolikt underbara vantar du lottar ut. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag vill jättejättegärna bära dem på mina händer här i Umeå, hoppas på lyckan och länkar självklart!

    Kramar och ha en fin helg!

    Måd

    SvaraRadera
  61. Hej Moa!
    Underbart! Jag vill jättegärna vara med på din utlottning! De är ju alldeles...underbara...

    Må gott!
    Camilla

    SvaraRadera
  62. Ohhh, vilken fin sida jag kom in på här, och så kreativ du är. Alldeles ljuvligt!Jag njuter i fulla drag...Headern är jättefin!:-))
    Jag vill så klart jättegärna vara med i din fina tävling. Det är de sötaste torgvantar jag någonsin sett. Såå gärna jag skulle vilja vinna dem, åhhhh....!:-)
    Jag länkar med bilden i min blogg förstås, och hoppas på mycket tur nu!!!!
    Ha en riktigt go och skön helg!
    /Kramar Karin

    SvaraRadera
  63. Jag vill också vara med. Länkar med bilden i min blogg.
    Vantarna är vansinnigt söta...

    SvaraRadera
  64. Himmel så fina torgvantar. Vill jättegärna vara med och fajtas om dom. Nu håller jag både tummar och tår :)

    Kramis Carina

    SvaraRadera
  65. Jag är med! Jättefina torgvantar.

    abackman66 at hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Utsökta vantar!
    De vill jag tävla om!

    SvaraRadera
  67. Så utrolig flotte vanter, så lekre:)) vil veldig gjerne være med å tävla og tar 2 lodd og krysser fingrene:)
    klem

    SvaraRadera
  68. Hejsan!

    Jag kniper två lotter med min kommentar och med min bildlänk (högra sidospalten på bloggen)!
    Bildlänken låter jag ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.
    Bara att hålla tummarna då och hoppas att jag vinner, vantarna var ju otroligt snygga så!

    Häls. F

    SvaraRadera
  69. Jättefina!
    Jag är självklart med och tävlar.
    Min länk:
    http://care69.blogspot.com/2010/01/1-feb-vinn-torgvantar.html

    SvaraRadera
  70. Hej! Vilka härliga torgvantar du lottar ut. Precis ett par sådana skulle jag gärna vilja vinna. Jag länkar med bild också, så jag får 2 lotter.
    Ha en skön helg.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  71. Supersnygga vantar!! Dessa skulle man gärna vilja vinna!! Gillar verkligen din fina blogg :)

    SvaraRadera
  72. Klart jag vill vinna! Så himla fina!! Hur jag än försöker får jag inte till en länk på min sida... (ny på blooger) men lägger till din sida som favorit på min blogg.
    Hoppas på tur gör Marie-Louise

    SvaraRadera
  73. hejsan där

    vilka trevliga torgvantar , skulle jag verkligen vilja vinna ,,
    jag länkar till dig o tävlingen oxå

    ha en go helg

    SvaraRadera
  74. Hej vilka härliga torgvantar. De behövs i denna kyla så jag är med och tävlar
    hälsningar
    gunbritt.johnsson@spray.se

    SvaraRadera
  75. Hej vilka helmysiga torgvantar du har gjort.
    stickar själv men inte så här snygga. Vill mycket gärna vara med i utlottningen och hoppas på att turen är med mig. Än en gång super snygga.
    Kram Berit

    SvaraRadera
  76. O jag önska inte sist jag var här o läste om de underbara FOTOVANTARNA. Jag måste bara vara med. Så kallt som det är att fota nu i år. Jag ska försöka länka också
    Hoppas på TUR-käring
    KRam Ninne

    SvaraRadera
  77. Åh så gudomligt fina!
    De vill jag gärna vinna för att värma händerna i kylan...
    Hoppas nu på lyckan...
    Ha en bra helg!
    kramar ANNIKA

    SvaraRadera
  78. Vil være med!

    Klem og ønske om en god helg

    SvaraRadera
  79. Hej Moa
    Vilka underbara torgvantar, helt i min smak.
    Vad duktig du är, de är som smycken.

    Det blir två lotter för mej, och håller tummarna...

    Många Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  80. Nyyyyyyyyydelige..... lekre............. Selvfølgelig blir jeg med på trekningen her. 2 lodder til meg og linker i bloggen min. Ønsker deg en riktig god helg. Klem

    SvaraRadera
  81. Hej, hamnade här efter att varit på en annan blogg och såg du hade tävling! Vilka underbara torgvantar.

    Jag är med och tar en lott och hoppas på tur förstås.

    Ha det bäst!

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Hej Moa!
    Ingen tvekan om att jag vill försöka vinna dina superfina torgvantar. Idag när jag pimpade min dörrkrans med lite bling-bling tänkte jag att ett par torgvantar vore perfekt till utomhusfotografering. När jag ser dina som dessutom också har bling-bling är saken klar. Jag bildlänkar i högerspalten hos mig.
    Kram!

    SvaraRadera
  83. Hej!!

    Jag är med och har länkat här:
    http://majblomma.blogg.se/timeaftertime/2010/january/vinn-torgvantar.html

    SvaraRadera
  84. Hej vilka underbara vantar .....aldrig sett såna vackra snöprinsessvantar... klart man vill vara med och prova lyckan ....hälsningar Marie

    marre71@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Klart jag vill var med- helt underbar sötta och goa! Maria Berg

    SvaraRadera
  86. Man faller bara pladask!
    Underbart skira och vackra. Man blir glad ända in i hjärteroten.
    Är med och tävlar förstås och länkar också till min blogg.

    SvaraRadera
  87. så söööta vantar, är gärna med och försöker vinna dem

    kram tessan

    SvaraRadera
  88. Åh vad fina dom var. Klart man vill försöka vinna dom. Länkar till dig också.
    Hoppas du har en bra söndag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  89. Åh så underbara! Jag vill gärna bli en svart hund med vita tassar...hihi.

    Blackdoggy

    SvaraRadera
  90. Vill väldigt gärna vara med och tävla om de söta vantarna.=)
    Länkar på min blogg.

    Mvh Jenny

    SvaraRadera
  91. Jag vill vara med och håller tummarna! :)

    Länkat har jag gjort: http://fairy.blogg.se/appletree/2010/january/fina-torgvantar.html

    SvaraRadera
  92. Så vackra vantar skulle jag förstås gärna vilja vinna. Hälsningar från Susanne

    SvaraRadera
  93. Så söt vante! Jag vill jätte gärna vara med och tävla. Jag länkar från min blogg.
    Välkommen att tävla inne hos mig om du vill.
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  94. Hej!
    Vilken trevlig blogg du har. Jag är gärna med och tävlar om de underbart vackra torgvantarna. Jag länkar självklart!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  95. Dom var ju Himla fina, det kan man ju inte låta bli att vara med på =)
    o vilken fin vovve här bredvid, jag blir alldeles sjuk.. så sööt..
    Just ja,, jag har ju länkat såklart oxå =)
    Ha det gott..

    SvaraRadera
  96. Vilka fina vantar! Första gången jag besöker din blogg. Kommer att besöka dig igen!
    Lägger upp en bild och en länk och hoppas på det bästa.

    Ha en mysig vecka!

    SvaraRadera
  97. jag vill oxå tävla om dessa underbara vantar ... länkar såklart...
    kram nettan

    SvaraRadera
  98. Fantastikt fina!! Jag är gärna med i utlottningen. Jag provar att länka också (ny i bloggvärlden) ska nog gå.

    SvaraRadera
  99. Vad fina! Jag är ny i trädgårdsbloggvärlden och har nyligen hittat till din fina blogg. Kommer fortsätta kika in här!

    Louise

    www.hallontrollet.blogspot.com

    SvaraRadera
  100. Oj, vilka vackra torgvantar! De hade man ju inte haft något emot att ta på sig i januarikylan:). Så jag vill gärna vara med och tävla!

    Rebecca

    SvaraRadera
  101. Vad söta dom var :) Jag är gärna med i utlottningen :)
    Har länkat här: http://turkost.blogspot.com/2010/01/torgvantar.html

    SvaraRadera
  102. Vilka underbara vantar, självklart vill jag vara med och se om lyckan finns.
    Vilken underbar header bild du har.
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  103. Hej!
    Jag vill vara med i lottningen! Det var jättefina vantar!♥

    Vad duktig du som gjort som själv?!

    Må så gott!
    /Emelie

    SvaraRadera
  104. Handstickade med stor omtanke, de är så söta o fina. Jag har även länkat hit.

    Håller tummar o tår.

    SvaraRadera
  105. sååå söta. klart jag vill vinna. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/january/torgvantar.html

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  106. Vilka fina vantar! Så glad att jag hittade hit från en annan blogg (Mias Rummet för Välbefinnande). Jag är gärna med och tävlar och är samtidigt glad över att ha ramlat på en ny blogg:-)
    /Sussie

    SvaraRadera
  107. Glömde berätta att jag länkade inne hos mig:-)

    SvaraRadera
  108. Så utrolig søte, du er flink! :)
    Jeg tar gjerne ett lodd for å få en kjangs på å vinne dem:)
    ..Gina..

    SvaraRadera
  109. Hej! Helt underbara torgvantar, önskar att jag kunde sticka...Jag får försöka att ha turen att vinna ett par istället.
    // Gabriella

    SvaraRadera
  110. hej! jag är med
    martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  111. Självklart är jag med och tävlar, vilka underbara skapelser dina torgvantar är!

    Lagt in en bildlänk på min blogg och sen har jag lagt till din blogg på bloglovin, vill absolut se vad som händer hos dig från och med nu!

    SvaraRadera
  112. Jag är med och tävlar och hoppas vinna torgvantar att värma mig med när jag känner mig frusen, vilket jag ofta är. Jag länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  113. Jag vill gärna vara med i utlottningen :D

    Och bildlänk finns på min blogg i sidomenyn!

    SvaraRadera
  114. Heeej Moa!
    Jag hittade tävlingen!!! :))
    Glad är jag för det.
    Du vet jag både länkar och lämnar kommentar!
    Sedan är det bara för mig att hålla tummarna.
    Önskar mig dessa vackra torgvantar till mina frusna händer!!!

    Kramen / Åsa.

    SvaraRadera
  115. Är jättegärna med i tävlingen! Har alltid önskat att jag kunde sticka så man blir lite avis när man ser sånt här fint :)

    Har hursomhelst lagt en länk på min blogg så nu är det bara att hålla tummarna!

    (lillsickan@hotmail.com)

    SvaraRadera
  116. Oj, så många att tävla mot!
    men va´fina vantar! Vad du kan, underbart vackert hantverk! (Hjälper skryt i denna tävling...men jag menar det verkligen)
    fina vinterbilder har du också på din blogg, denna vinter har det fotats snö i hela Sverige!
    men SNARt är denna vntermånad över, längtar faktiskt till mina vallmor jag också...Plus tusen andra ljuvligheter...
    Kram Lenas trädgård (fortf i snö Sydöstra Sverige)

    SvaraRadera
  117. Åh vad jag vill vinna, så fina och ljuvliga!! Jag länkar hos mig!
    kramar Malin

    SvaraRadera
  118. Här vill jag ju också vara med och "slåss"!! Kan ju inte gå miste om chansen att vinna dina fina torgvantar! Underbara!
    Jag tar gärna två lotter så jag länkar i sidebaren i min blogg.
    Ha en skön dag!
    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  119. Hejsan
    mycket trevlig blogg - första besöket här och då jag är en frysen själ i stort behov av handledsvärmare - samt att jag aldrig sett något så snyggt som de du gjort så är jag ju bara tvungen att vara med i förhoppningen att få vinna dem ;))

    Länkar så klart från min blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  120. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, så jeg tar 2 lodd da jeg også har linket i min blogg. :o)

    Ønsker deg en fin onsdag!

    SvaraRadera
  121. De var helt nydelige! Jeg blir med på trekning!!

    SvaraRadera
  122. Hejsan!
    Fann din fina blogg idag då jag förstrött tittade mig omkring på blogspot....har inget annat att göra idag eftersom jag är sjuk... Är gärna med i dragningen av de fina torgvantarna:) Ska försöka lägga in dig på min blogg med bild....annars lägger jag den som vanligt under favoritbloggar.
    Ha det gott!
    Pia

    SvaraRadera
  123. Good Evening!

    Oh your wrist warmers are ever so beautiful and feminine!! Even though I live in Mexico the winters get cool enough to make my wrist and finger joints ache. These would be soooooo perfect! :)

    Have an enjoyable creative evening! Hmmmmm actually I think it's more like have sweet dreams as it is getting late in Sweden!
    Pattie;)
    Mazatlan Mexico

    SvaraRadera
  124. Oj, vad vackra dina torgvantar var. Klart man vill försöka vinna!

    SvaraRadera
  125. Så vackra - är gärna med och tävlar! Länkar från min blogg!

    SvaraRadera
  126. Herregud va fina vill jättegärna vara med 1 lott.

    SvaraRadera
  127. Heeeej, hittade in här till din finFINA blogg via en annan. Jag håller STORA tummen på vinst denna gång, jag fryser jämt om händerna så dessa skulle "passa som handsken" ;o) Länkar förståss från min och syrrans blogg!
    Kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera
  128. Hej!
    Oj, oj, vad fina! Jag kan tyvärr inte själv sticka eller virka, är alltid lite avundsjuk på de som kan. De där skulle passa mycket bra när jag står och säljer sticklingar på div trädgårdsdagar, då kan det vara såååå kallt om fingrarna. Har man något så vackert på händerna blir man nog både glad och varm:-)
    Susanne F

    SvaraRadera
  129. Hej!
    Vilken jätte fin blogg du har! Jag vill gärna vara med i utlottningen av dessa underbara torgvantar :) Länkar med bild på min blogg
    Kram Linda

    SvaraRadera
  130. Hejsan!
    Helt underbart vackra torgvantar! Jag vill naturligtvis delta i din utlottning av dessa.

    Jag länkar så klart från min blogg.

    Trevlig helg på dig!
    Eva

    SvaraRadera
  131. Hej igen! NU har jag lyckats länka dig med bild också....så 2 lotter tar jag och hoppas på tur:)

    SvaraRadera
  132. Oj,här var det kö fram till kommendörsbordet...
    ...kommentars...
    Inte så konstigt,jädrars vilka fina torgvantar,Moa!
    Jag SKA vara med här.
    Och länkar.
    Och står gärna på huvet om det ger mer tur:o

    Må så gott och ha en härlig helg/S

    SvaraRadera
  133. Hej!!
    Jag vill gärna vara med i utlottningen!!
    Så fina vantar;o)
    Länkar från min blogg!!
    Hälsningar Malin

    SvaraRadera
  134. Är så gärna med och tävlar i din fina blogg. I synnerhet om dessa jättefina torgvantar vilket jag försökt mig på att sticka själv (dock ej så fina som dina) men... gick inte så bra nej. Så nu hoppas jag på storturen.
    Har länkat:
    http://pyretpepsi.blogspot.com/2010/01/vinn-vackra-torgvantar-hos-moas-lovely.html

    SvaraRadera
  135. OJ OJ Såååååååååååå fina......det blir till att hålla tummarna! visst vill jag vinna dem! Vad duktigt du är....så underbara de är! Önskar dig en skön söndag! Kram fr C

    SvaraRadera
  136. Åh, vad vackert du kan sticka!! Jag är gärna med och tävlar och länkar från min blogg. Du visar en massa vackra foton på din fina blogg. Skall kika lite mer. =0)
    Kramisar!

    SvaraRadera
  137. Helt underbara! :) Jag har alltid önskat mig ett par liknande, så fina.

    Jag lägger självklart in en bildlänk och gör mig ett inlägg till din blogg. Den är alltid en njutning att komma in och kika på.

    Ha det så gott!

    SvaraRadera
  138. Slumpade mig runt här på blogspot och hamnade hos dig.

    Åh, vilka fina torgvantar! Jag vill vara med i utlottningen./Caramel

    SvaraRadera
  139. superfina vantar, så söta! jag är gärna med! :)
    har länkat i min blogg:
    http://cleaclea.blogg.se/2010/january/1-februari-vantar.html
    kram, clea

    SvaraRadera
  140. Helt underbara! Tar gärna två lotter:

    http://evamar.blogg.se/2010/january/torgvantar-1-feb.html

    SvaraRadera
  141. Kors så fina vantar! Jag måste bestämt börja sticka igen, om jag nu inte har sån tur att jag vinner dina.

    Det är så mysigt att se all kreativitet som ändå finns kvar i denna bråttomtid. Det gillar jag verkligen.

    Kommer nog att återkomma hit!

    Trevlig söndag!

    SvaraRadera
  142. Hej
    Jag vill gärna vara med i din tävling.

    SvaraRadera
  143. Så söta och eleganta vantar! Dom vill jag ha!
    Länkar Ha det så bra/ Betts

    SvaraRadera
  144. Jag vill jättegärna vara med i din fina utlottning av de underbara torgvantarna. Jag har länkat till dig i min blogg. kram Johanna

    SvaraRadera
  145. Hej! Jag hittade hit idag och vill gärna vara med o tävla om de fina torgvantarna.
    Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/january/torgvantar.html

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  146. Jag är jättegärna med i din utlottning av supersöta vantar. Hoppas på tur. Nu ska jag kolla in din blogg som jag inte besökt tidigare.

    SvaraRadera
  147. Så otroligt fina vinner jag gärna

    SvaraRadera
  148. Hei, Moa!
    Her kommer en interessert fra Nord-Troms og vil være med! Jeg setter inn bilde og linker til deg!
    Klem!

    SvaraRadera
  149. Vilka underbara torgvantar. Jag använder sådana dagligen men de är av lite enklare karaktär, men dessa är ju SKITSNYGGA!!!!!! Skulle inte vara så dumt att vinna, så kan man vara fin vid vissa tillfällen. Har inte någon blogg att länka till, men jag hoppas att fru Fortuna är med mig.
    Mvh
    Corfitz

    SvaraRadera
  150. Självklart länkar jag från min blogg också!

    SvaraRadera
  151. Så fina!
    Jag vill vara med i utlottningen!

    SvaraRadera
  152. Jag tror jag är förälskad i dina pulsvärmare. Jag har aldrig sett så söta saker innan! Helt underbara. Hoppas hoppas hoppas jag vinner! Länkar givetvis till dig i min blogg. http://moaslovelythings.blogspot.com/2010/01/liten-tavling.html

    Hälsningar
    Hulda

    SvaraRadera
  153. Tjena tjena. Vantarna är underbara! Jag länkar på min blogg och hoppas på stor tur!

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  154. Underbara vantisar! Vill gärna vara md i utlottningen!

    Helena Å

    lovis_looking@hotmail.com

    SvaraRadera
  155. Vilka vackra torgvantar du har gjort! :)
    Vill gärna vara med och tävla om dessa.
    Tar en "lott" och hoppas på tur.
    Hälsningar Nina-Christin

    SvaraRadera
  156. vill oxå vara med. går det bra fast än jag inte har en egen blogg? min mailadress är joannabapari@hotmail.com

    SvaraRadera
  157. Jättefina:)Jag vill vara med......

    Kram Monica

    SvaraRadera
  158. Är verkligen med och tävlar, vad fina de var alltså!

    Har länkat: http://sizzytavlar.blogg.se/2010/january/torgvantar-1-feb.html

    Kramar <3 Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  159. Jeg vil gjerne være med.
    klæm linda

    SvaraRadera
  160. Hej!
    Trevlig blogg du har. Vilken stickare du är de ser verkligen fina och "gosiga" ut. Är gärna med på utlottningen.

    Ha en bra dag!

    Bettan i Herrljunga

    SvaraRadera
  161. Hejsan! Hittade idag hit för första gången och så är det tävling på gång! Perfekt! Jag tar 2 lotter på en gång och länkar på bloggen!
    http://mammaspyssel.blogspot.com

    SvaraRadera
  162. Hittade din tävling och superfina blogg via ett tips om tävlingen. Och det var bra för dels vill jag jättegärna vinna de fina torgvantarna och dels gillar jag din blogg och kommer att komma tillbaka! Jag har länkat i min pysselblog: http://madebykafe.blogspot.com/ och där kan du tävla om garn mm till en Åremössa om du har lust!

    SvaraRadera
  163. Oj, så fina :)
    Självklart vill jag vara med och jag tar två lotter.

    Kramar Mari

    SvaraRadera
  164. Hej!

    Jättefina vantar... dom vill jag vara med och "tävla" om.

    Mvh Jaana

    SvaraRadera
  165. Självklart måste man vara med när det gäller en sådan fin vinst! Vantarna är verkligen underbart fina :) Har länkat till din tävling i sidomenyn på min blogg.

    http://pysselstund.blogspot.com/

    SvaraRadera
  166. Underbara vantar - behöver dom i vinterkylan :-)

    SvaraRadera
  167. Så nydelige! Jeg er med... og linker til deg!

    SvaraRadera
  168. Ojojoj så många det var som ville tävla här. Jag vill också !

    SvaraRadera
  169. Åh vilka fina! Jag måste också vara med!!!

    SvaraRadera
  170. Så fina, helt underbara! Såklart man vill vara med på denna tävling! Hoppas jag har med mig min lyckliga stjärna :)

    SvaraRadera
  171. Jeg vil gerne være med med et lod, sikke dog en skøn blog..........her vil jeg kikke tit...

    SvaraRadera
  172. De är helt underbara och jag önskar mig såna för att kunna ha på jobbet där vi har det så kallt.
    Har länkat till din candy här:
    http://morfen.blogg.se/2010/january/blog-candy-hos-moa-mobilvante-12.html
    Kram

    SvaraRadera
  173. jag vill vara med här är länken
    http://mskrypin.blogg.se/2010/january/tavling-1.html#comment
    hoppas det är ok att jag lånade bilden

    SvaraRadera
  174. Hi!Oh fingers and toes and everything else crossed!! my blog
    http://pishitejulie.blogspot.com/ I'm putting a link to your blog candy on my sidebar.
    Greetings from Russia,
    Ukka

    SvaraRadera
  175. Nejmen så läckra... och praktiska . Klart jag önskar vara med i tävlingen!
    Nu tänker jag kolla vidare på din blogg och hoppas på tur :-)

    SvaraRadera
  176. Käre hjärtanes..., jag är så glad att jag hittade hit Moa för din tävling vill jag inte missa!!!!
    Underbara torgvantar och ännu roligare att DU har gjort dom.
    Jag är mer än gärna med och tävlar om att få vara varm om nävarna denna kalla vinter:)

    Länkar med bild på min blogg...

    Kul att hitta hit oxå:)
    Kramar till dig
    Marianne

    SvaraRadera
  177. ÅÅh så fina klart jag vill va´ med i tävlingen
    bjorklund. ch@telia.com

    SvaraRadera
  178. Oi! De var fine da :) Jeg blir gjerne med-ett lodd til meg :)

    SvaraRadera
  179. Åh vilka vackra. Jag vill jättegärna vara med och vinna :)

    SvaraRadera
  180. Jag har också länkat med bild på min candypost:

    kamadesign

    SvaraRadera
  181. Ljuvliga torgvantar och helt perfekta när man fotar utomhus i kylan. Så klart jag vill ha en lott.

    Kram, Anette

    SvaraRadera
  182. Vilka fina vantar! Jag tar gärna en lott!

    SvaraRadera
  183. Hi...I will too!!!
    And your picture is in my sidebar.....
    Many greetings....and a nice sunday...Luna

    SvaraRadera
  184. Jag länkar också från mig.

    kramar @nette

    SvaraRadera
  185. Jag förstår vart Myamia fått sin estetiska ådra. Jag tar en lott och håller tummarna!

    SvaraRadera
  186. Oj, så fina! Gud va duktig du är!
    Önskar jag kunde sticka men det har aldrig gått något vidare bra med det för min del...

    Jag är gärna med och länkar så klart också! Kram Marie

    SvaraRadera
  187. Å, jag vill hjärtans gärna vara med på en lott tack!
    Allt gott hälsar
    /Mia
    mia.o.eriksson@comhem.se

    SvaraRadera
  188. det var något av de vackraste pulsvärmare jag sett på länge... Jag vill gärna vinna å hoppas på min enda lott. länkar inte då min blogg ligger ner för tillfället=)

    SvaraRadera
  189. Vill ha! Har så kallt i min pysselhörna nu när det är vargarvinter. Behöver nästan torgvantar inne :)

    SvaraRadera
  190. Hej hej
    Första gången jag kikar in hos dig... och ser även en utlottning av snygga torgvantar. Vill vara med om jag bara inte är försent ute.. :O)
    Håller tummarna.

    SvaraRadera
  191. Hej! Deltar gärna i tävlingen med en lott till de underbara torgvantarna.

    Besök gärna min blogg och delta i tävlingen om biljetter till Trädgårdsmässan i Stockholm den 8- 11/4.

    Må så gott! Kram C

    SvaraRadera