onsdag 15 september 2010

Nu tycker jag det är dags igen.. EN TÄVLING

Har stickat och virkat för hela slanten ett tag nu och nu har jag gjort ett par som jag är så himla nöjd med så jag tänkte att jag skulle lotta ut dem.. I januari hade jag en utlottning med torgvantar, vilken respons det blev, hela 191 st tävlande, så himla kul att ni var så många ville vara med så nu kör jag igen o hoppas på lika fin respons.

Får jag presentera "Romantica" romantiska handledsvärmare/torgvantar..vet förresten aldrig vad jag ska kalla dem. Handledsvärmare eller torgvantar.. är torgvantar såna med tummar?.. eller kan man kalla det för det fast de inte har tummar? Gillar ordet "Torgvantar" mycket bättre, visst är det ett bättre och mysigare ord?

Vi gör som vanligt: En kommentar = en lott
En kommentar + bildlänk = två lotter.

Den 15 oktober blir det dragning. 


Torgvantarna "Romantica" kommer att finnas i Moas Webshop.
De är gjorda med en blandning av stickning, virkning och så lite pärlor som bling-bling..

Önskar alla LYCKA TILL!


163 kommentarer:

  1. Den här fina chansen tänker jag inte missa!

    Jag länkar givetvis från min blogg och hoppas på det bästa!

    Jag vet inte om det är så, men jag ahr för mig att torgvantar är fingervantar där själva fingrarna är "avklippta" högt upp?

    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Beautiful dear Moa!
    Kisses.

    SvaraRadera
  3. Hej..minns jag försökte förra gången,så självklart måste jag försöka igen..Så vackra..Å ja visst låter torgvantar mysigt..Länkar ..kram

    SvaraRadera
  4. Helt underbara handvärmare ,som jag vill kalla dom.Det finns ju benvärmare. Torgvantar är med halva fingrar.Tänk att få visa upp dem när det börjar bli kallt. Helt perfekt när man är ute och fotar. Då behöver fingrarna va fria.Försöker att lägga in länk. Anita

    SvaraRadera
  5. Åhh så vackra!!!!! Jag önskar verkligen att jag någon gång hade turen med mig i sådana här blogglotterier... och NU NU VILL JAG VINNA!!!!!!
    Räknas det som en lott om man delat din blogg på facebook????
    HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Du är verkligen jätteduktig Moa!

    SvaraRadera
  6. Jättesöta är de! med blommor och virkad kant :) Jag har också tagit fram stickningen, det är mysigt när det är ruskväder ute, som det är idag - men jag hann kratta några löv i alla fall :)

    Så ni hade en skön helg vid havet - härligt! Jag längtar redan tills jag skall till stugan nästa gång (näst-nästa helg). Nu behöver jag vara hemma och röja runt lite, bara vara hemma du vet.

    Nu rullar vardagen på igen :) men vi hade en alldeles underbar resa och vi planerar även en nästa år :)

    Skall nu boka en helg i slutet av oktober till Rom och hälsa på Johanna, som gör mig alldeles avis då det är sommar där!

    Ha det allra bäst, kramar ♥

    SvaraRadera
  7. vilka ljuvliga torgvantar,hoppas verkligen fru fortuna är med mej.

    Hälsningar marita

    SvaraRadera
  8. Åh, så söta "torgvantar" du gjort!!! Vet inte vad som är "rätt" när det gäller namnet, men håller med om att torgvantar låter charmigare.
    Vill väldigt gärna vara med i utlottningen och länkar till dig från min blogg.
    Hoppas på tur :-)
    Ha det gott. /Ingela

    SvaraRadera
  9. Åh, vilka underbara!
    Jag köpte fingervantar på Lindex igår... de kan jag kasta när jag vunnit dina skönheter :)

    Kram Marie
    PS. Två lotter här, jag länkar så klart!

    SvaraRadera
  10. Men sååå söta!
    Å vad Jag gärna skulle vilja vinna Dem!!!
    Två Lotter!
    Klart att Jag länkat! på min Blogg i högerspalten.
    Ja "torgvantar" är ett mysigt ord.

    Kramar!

    SvaraRadera
  11. Torgvantar tycker jag låter bra,,för sådana skulle man behöva tidigamorgnar då jag var med min morbror och jobbade som torgförsäljerska,,på slutet av 70talet!
    Klart jag vill vara med på utlottningen!
    Urgulliga!
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Helt underbara! Du är så otroligt duktig. Jag vill givetvis också vara med och få chansen att vinna dessa fantastiska handledsvärmare (...men jag håller med om att torgvantar låter så mysigt)

    SvaraRadera
  13. Jag trodde redan att jag hade de finast man kan göra men se du bara gör finare och finare. Är med i tävlingen och hoppas.
    Annika

    SvaraRadera
  14. Hej Moa!! Jag vill gärna vara med i din tävling!!
    Va fina!! Vill VINNA =)
    Hoppas att du mår bra & du har det bra<3<3<3
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  15. Vilka fantastiskt underbart vackra torgvantar/handledsvärmare!!

    Höstkramen Anna

    SvaraRadera
  16. Jisses sicka fina torgvantar! Vill ha :-P
    Ha det så bra!

    Mvh Anne

    SvaraRadera
  17. Ursnygga torgvantar. Är gärna med på ett hörn och jag länkar förståss :)
    Tjing
    Monica

    SvaraRadera
  18. Jag har redan 4 par, men inga så fina som dessa, fryser nämligen för det mesta när temperaturen sjunker under 25 grader...burrr!!!

    SvaraRadera
  19. Datorn ville inte ta hem-mailadressen, försöker med jobb-adressen istället. Hälsningar: Jag som fryser jämt.

    SvaraRadera
  20. Underbara, önskar av hela mitt hjärta att jag har tur :=))
    Torgvanter är väl sådana som har fem halva fingrar eller...
    Pulsvärmare tycker jag låter trevligt...
    Länkar till dig
    kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
  21. Jätte fina!! Jag hoppas att jag vinner...... Kram på dig Monica!

    SvaraRadera
  22. Jag vill gärna vinna o klart jag ska länka . Jag har naturligtvis inte kommit igång själv att sticka-virka. Nu får jag vinna istället
    KRam Ninne

    SvaraRadera
  23. ÅÅÅÅÅ vad härliga. Jag vill genast vara med i tävlingen. Tack för att du delar med dig av inspiration. Skall gå och köpa en virknål för att börja virka mattor... Ha en jätte fin dag. Gör en länk med bild från min blogg. /Gela

    SvaraRadera
  24. Så fantastiska handledsvärmare, helt underbara, dem vill jag absolut vara med och tävla om.

    Länkar om tävlingen

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  25. Åh så söta!
    Självklart vill jag vara med och ta ett par lotter. :) http://morfen.blogg.se/2010/september/vinn-sota-torgvantar-hos-moas-lovely-things.html

    SvaraRadera
  26. Hej Moa ja så fina de är Du är så kreativ med grejorna kikade i din butik igen fanns en del söta grejor.

    SvaraRadera
  27. Absolut torgvantar!Fina som 17!/Anja

    SvaraRadera
  28. vill gärna vara med och ha möjlighet att vinna dess fina. Länkar i min blogg.

    SvaraRadera
  29. Åh så fina, och jag som alltid sitter med torgvantar på jobbet från september till april för att jag är så frusen om händerna... Bra att få ett namn på dem också, jag har inte vetat vad jag ska kalla dem...

    Jag länkar i min blogg!

    Kram

    SvaraRadera
  30. Åh så fina.. De vill jag absolut vara med och försöka lägga beslag på..
    Länkar med bild från min blogg..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  31. Så läckra torgvantar, nästan (men bara nästan) så man vill sätta tänderna i dem.Klart jag vill vara med och prova lyckan! Länken får vänta tills i eftermiddag :-)

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  32. De vackraste handledsvärmare jag någonsin sett ! Självklart vill jag vara med och tävla !
    Ha det så gott !
    /Isa

    SvaraRadera
  33. Så duktig du är på att sticka, virka och göra bling bling ☺ Jättefina är dom. Torgvantar låter bra i mina öron tycker jag ☺ Å naturligtvis vill jag vara med o tävla med en lott! Ha en trevlig helg. Kram Lenita

    SvaraRadera
  34. Vad fina de är torgvantarna.
    Skulle va en ära att få bära dom, så jag vill gärna vara med
    En kärlekskram till dej
    Cecilia

    SvaraRadera
  35. Underbara. Jag kan både se och känna dem på mig. Hoppas på tur! Kram lotta

    SvaraRadera
  36. Jag tycker pulsvärmarna/torgvantarna är jättefina! Jag länkar till din blogg och vill gärna vara med. Om jag inte vinner, skulle jag vilja köpa!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  37. ÅÅÅÅÅHHHHH dom vill jag vinna!!!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  38. Underbart söta! Hade suttit fint på mina handleder... ;)

    Jag kallar dem nog oftast för handledsvärmare men torgvantar är lite mysigt och nostalgiskt.

    Ha en skön helg!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  39. Jag är gärna med och tävlar om dina fina pulsvärmare. Jag länkar givetvis också.
    Kram!

    SvaraRadera
  40. Åh så söta handledsvärmare!

    Kram Marina

    SvaraRadera
  41. Hejsan Moa!
    Såklart vill jag vara med i din utlottning med chans att vinna de fina Torgvantarna! :)
    Jag har länkat till tävlingen, på min blogg / Nettan

    SvaraRadera
  42. UUnderbara suuperfina!! Namnet passar perfekt! Handledsvärmare låter fint tycker jag. Så har jag hört 'pulsvärmare', men det låter för 'sprotigt' tycker jag....torgvantar låter 80-tal..Vill så klart vara m i din utlottning! Länkar m bild hos mej! Kram// Eva

    SvaraRadera
  43. Vilka ursnygga torgvantar/handleds värmare.
    Vill givetvis vara med och tar två lotter.
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  44. Jättefina!
    Vill så klart vara med och vinna dessa :D
    Jag tar två lotter!

    Ha det gott
    Kram Lily

    SvaraRadera
  45. Vilka fina torgvantar.
    Vill gärna vara med och försöka att vinna dessa.
    Länkar med bild.
    Hoppas på tur.
    Ha det gott
    Marie

    SvaraRadera
  46. super söta! dessa vill jag gärna bära på alla mysiga barnvagnspromenader i höst med vårt lilla pyre (BF 4/10)

    har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/september/torgvantar.html

    mail: litenmentuff@live.com

    ha det fint kram Lillan

    SvaraRadera
  47. Oh, vill så gärna vinna! Men jag har inte lärt mig länka ("gammal tant gör så gott hon kan", dvs blogga har jag ju nyss lärt mig...),
    så 1 lott kan jag tävla med!
    Håller tummarna för dessa underbara vantar!
    Lenas trädgård

    SvaraRadera
  48. Jätte fina torgvantar skulle passa såååå bra på mina frusna händer ;-)
    Jag har lagt en länk från min blogg

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  49. Vilka vackra vantar! Skulle passa mina frusna händer perfekt...
    annicahildingsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Men ooooh så vackra - dom vill jag vinna!!! Länkar självklart!

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  51. Vilka härliga och söta vantar!
    Tar en lott och hoppas på tur...

    Mrs H.

    SvaraRadera
  52. Så fina !
    Klart man vill va med och testa lyckan...hoppas nu...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Hej!
    Så fina små handledsvärmare. De skulle man gärna vilja ha:-)
    Jag deltar med en lott och hoppas på tur.

    SvaraRadera
  54. Åh, så fina! Jag vill absolut vara med och länkar förstås från min blogg också! Hoppas, hoppas...

    SvaraRadera
  55. Jag vill tävla!!!

    Jag har länkat i min blogg:
    http://lottiec.blogg.se/2010/september/tavla-om-ett-par-torgvantar.html

    lottie.c@telia.com

    SvaraRadera
  56. Nu är både kommentar och bildlänk på min blogg fixad!
    Jag vill gärna vinna de fina vantarna :)

    SvaraRadera
  57. Åh så vackra, de vackraste handledsvärmare jag sett! Jag vill absolut vara med och länkar med bild på min blogg! Nu håller jag tummarna :))
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  58. Ett sånt vackert konstverk de virkade godsakerna är! Sockersöta :)
    Är gärna med i tävlingen om dem.

    Maria
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Så fint du har gjort!
    Jag vill gärna vara med, länkar hit! 2 lotter!
    Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  60. Åhh, så ljuvliga!!
    Klart jag vill ta chansen o vinna dessa!!
    Jag länkar för två lotter o håller tummarna hårt!

    Nu ska jag kika runt lite hos dig! Första gången här!

    Ha en go helg!
    Iréne

    SvaraRadera
  61. Åhh vilka ljuvliga torgvantar!
    Självklart vill jag vara med och tävla och jag har länkat från min blogg, här är länken

    http://spacegirl.blogg.se/2010/september/vinn-
    ljuvliga-torgvantar.html

    Spacegirl_spray,se

    SvaraRadera
  62. Hejsan.

    Vilka härliga värmare!!!
    Nu måste jag ta chansen att vinna ett par.

    Länkar även inne på min blogg.

    Stor kram,
    Anneli.

    SvaraRadera
  63. Hejsan, jag är en nytillkommen läsare av din trevliga blogg som innehåller så många fina bilder.
    Självklart så vill jag inte missa din tävling om de underbara handledsvärmare som du lottar ut.

    Hösthälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  64. Jag är gärna med och tävlar. Supersöta vantar. Om jag vinner så vet jag att min svärmor skulle bli mycket glad om hon fick ett par av dessa.

    Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/september/torgvantar-1510.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  65. Det vackraste jag sett i vantvärlden!
    Skulle jag vinna dem skickas de till min älskade dotter i Umeå.

    SvaraRadera
  66. vill gärna ta en lott. kontaktar du vinnaren via mail? fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Hej! Jag vill gärna vara med i tävlingen. Jag har tyvärr ingen blogg.

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag vill vara med!
    *håller tummarna
    KRAM

    SvaraRadera
  69. Vill SÅ gärna vinna dessa vackra torgvantar! Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  70. Jag deltar gärna med 2 lotter och länkar!

    Välkommen till mig du också!

    SvaraRadera
  71. Hej Mo
    Klart jag vill vara med i din tävling, för du gör så fina torgvantar.
    Har länkat härifrån http://vindsromantik.blogspot.com/

    Önskar dej en underbar helg
    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  72. Jag vill gärna vara med

    http://lindatavlar.blogspot.com/2010/09/vinn-torgvantar-1510.html

    SvaraRadera
  73. Jag är gärna med och tävlar. Här är länken till mitt blogginlägg: http://daddyslittleangel.blogg.se/2010/september/vantar-tavling.html#comment

    Hoppas på vinst.
    Kram från Åland :)

    SvaraRadera
  74. Åh så fina!!! Har länkat från min blogg http://anvantonytt.blogspot.com/ och håller tummarna!

    Kram, Outi

    SvaraRadera
  75. Jag är med =) Riktigt söta. De skulle jag vilja värma mina handleder med i höst och vinter. Ha de gott! Mail: iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Hej! Är jättegärna med och tävlar om dessa jättesöta vantar, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/09/torgvantar.html

    SvaraRadera
  77. Jag är med, och har länkat också: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/september/moa-torgvantar-15-oktober.html

    kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera
  78. Mmmmmm, jag bara älskar dina torgvantar! Jag tar förstås chansen att vinna dem och länkar på min blogg till dig!
    Ha en skön höstvecka,
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  79. Hej!

    Är gärna med och tävlar om dessa bedårande vackra handleds värmare!

    //Mia

    SvaraRadera
  80. Japp!!
    Då är jag också med och tävlar med 2 lotter!
    Har länkat till dig nu!
    Hoppas på det bästa!
    MVH/Sofia H.

    SvaraRadera
  81. hej! hittade in hit till din fina blogg och tävlingen. Så vackra torgvantar vill jag gärna vara med och tävla om! jag länkar hit på min blogg och lägger dig bland favoriter.
    ha en fin dag!!
    ~marita~

    SvaraRadera
  82. Hej, oj vilka vintagetorgvantar, passar min outfit på studs.
    Länkar till dej på min blogg.
    Lägger dej åxå som favorit....
    kram Ulla

    SvaraRadera
  83. Vilka fina! Jag är gärna med.

    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  84. oh så ljuvliga och varma,
    tänk nu en höstdag så bra dom passar,
    kommer garanterat att väcka avundsjuka blickar,
    själv ska jag bära dom med stor glädje.

    SvaraRadera
  85. Vilka underbara handledsvärmare, jättesöta. Vill gärna va med i utlottningen. Länkar också. Ha en bra dag. Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  86. Hej vilka underbara små söta handledsvärmare, klart jag vill vara med i din utlottning. Länkar för extra tur :) så 2 lotter tack.

    Ha de gott
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  87. Helt underbara! Jag är gärna med och tävlar! Länkar på min blogg också :) Kram Jenny

    SvaraRadera
  88. Oj så vackra och varma torgvantar!
    Jag är gärna med i tävlingen och länkar
    på min blogg = 2 lotter.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  89. Självklart är jag med och tävlar om dessa ljuvliga torgvantar! (Vet inte om min kommentar innan publicerades eftersom att blogger bråkar för mig idag)Länkar dig på min blogg!
    /Therese

    SvaraRadera
  90. Åh gud så skjønne torgvanter!!! Det er helt klart at jeg må melde meg på Give Away'en din Moa. Torgvanter står høyt på ønskelisten og det hadde vært roligt å ha på sånne vanter når jeg går tur med hunden! Jeg tar så klart 2 lodd, har linket til deg fra meg. Ha en flott helg! Klem fra Jorunn

    SvaraRadera
  91. Jag är gärna med! Underbara torgvantar...

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/10/15-okt-vinn-torgvantarna-romantica.html

    SvaraRadera
  92. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar om dessa superfina torgvantar.

    Jag har tipsat på min blogg: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/october/vinn-torgvantarna-romantica-den-1510.html

    Hoppas på tur.
    Anna Vid
    melinasmamma@live.se
    http://gulligamelinasmamma.blogg.se

    SvaraRadera
  93. Jättefina torgvantar du lottar ut!! Jag vill vara med och jag länkar i min blogg (där det finns en liten tävling som går ut i morgon).

    Du har förresten en väldigt fin blogg måste jag säga!

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  94. Sååå fina torgvantar och vilket mysigt ord. De skulle jag gärna vilja ha på mig på mina barnvagnspromenader. :-)

    Mvh Anna

    anna.lejonsjo@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Hallo Moa,
    die Pulswärmer sind ja zuckersüß.
    Gern hüpfe ich in den Lostopf.

    Ganz liebe Grüße Andrea

    SvaraRadera
  96. Vilken mysig blogg! Jag önskar att jag vore lika pysslig som du! Har försökt lära mig sticka men klarar bara av räta maskor än så länge!

    Dina torgvantar var fantastiska! Jag skulle bli överlycklig om jag hade turen att vinna!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  97. Hej
    SÅ söta - får se om jag har tur:)

    mari.utan.e@hotmail.se

    SvaraRadera
  98. Jag är gärna med i din fina tävling! Tar två lotter eftersom jag även länkar. Hoppas på tur för de är verkligen jättesöta!
    Kram!

    SvaraRadera
  99. Hittade hit via Tina :-)
    Och vill gärna vara med och tävla om de fina torgvantarna!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  100. Självklart hoppas jag på tur...kan se mig själv flanera på stan i de fina torgvantarna:)
    Kram/Carina
    Självklart länkar jag:)

    SvaraRadera
  101. Hej! Jag är med såklart och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/15-okt-vinn-torgvantarna-romantica.html

    Håller tummarna!

    Mattias (mr22ga@hotmail.com)

    SvaraRadera
  102. Vilka otroligt söta torgvantar du har gjort. Jätte fina, romantiska och väldigt femenina - som gjort för mig. Länkar från min blogg till dig. Kram Ina
    inashjarterum.blogspot.com

    SvaraRadera
  103. 1 lodd til meg. Håper jeg vinner!

    SvaraRadera
  104. Jeg blir med! 2 lodd til meg! Ha en fin dag! :-)

    SvaraRadera
  105. Å, så nydelige disse er!
    Tar 2 lodd og håper virkelig at jeg vinner.

    Klem Lykkelten

    SvaraRadera
  106. Underbart härliga värmare. Fick ett himla habegär när jag såg dem...såklartjag vill vara med i utlottningen.

    Önskar dig en fin kväll

    /Anette

    SvaraRadera
  107. Åå så nydelige. Jeg er med tar 2 lodd :)

    SvaraRadera
  108. Så gulliga! Vill vinna! Annars får man väl plocka fram stickorna och virknålen själv, men inte blir det lika fint det...

    SvaraRadera
  109. Hejsan!
    Så fint pris!!! Jag är gäärna med i din utlottning!

    Ha en fin dag!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  110. Åh, vad söta handledsvärmare. Det känns nog skönt och lyxigt att ha på sig i vinter.

    Cottage & Roses

    SvaraRadera
  111. Vad söta hanledsvärmare. Lyxigt i vinterkylan!

    Christina

    SvaraRadera
  112. Jag skulle nog kalla dem för pulsvärmare men tycker att det är fritt fram för dig att välja vilket ord du vill.

    Jag är hur som helst också sugen på att vinna.

    Länkar här:

    http://evamar.blogg.se/2010/october/torgvantar-15-okt.html

    SvaraRadera
  113. Gud så söta! Självklart är jag med!

    Länk:
    http://mahndytavlar.blogg.se/2010/october/torgvantar-1510.html

    SvaraRadera
  114. Jag kan inte tassa häifrån utan att knipa en lott, detta då höstvindarna blåste synnerligen kallt i morse då jag styrde barnvagnen runt min morgonslinga - dessa skulle vara både värmande och vackra att bära! Kram Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  115. Jag deltar så gärna! Mina kalla händer skulle bli så glada.

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  116. hittade till din blogg idag. Vilka snygga torgvantar, ett par sådana skulle jag gärna vilja stoltsera med på mina promenader i höst. miros79[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  117. Inte undra på den stora responsen, vantarna är ju underbara. :)
    Jag länkar även från min blogg så 2 lotter till mig.
    Välkommen in till mig och tävla du med om en söt börs :)

    /Agneta (a.k.a Agata Ragata)

    SvaraRadera
  118. Hej!!

    Nej, guud så fina torgvantar!! Helt ljuvliga!!
    Länkar mera än gärna på min blogg om dessa bedårande torgvantar!! :)

    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  119. jag vill vara med och tävla! jättesöta :)

    SvaraRadera
  120. Kjempe fine! Satser på at jeg får et lodd selv om jeg er norsk. :)

    Mvh sara (sara_sofie50@hotmail.com)

    SvaraRadera
  121. Jag är med. ;D


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  122. Hej Moa!

    Vilka fina saker du gör! Är gärna med och tävlar. Bildlänkar så jag får två lotter:-)

    Har utlottning hos mig också, titta gärna in.

    Trevlig helg!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  123. What a lovely giveaway. I would love to win. Penny L xxx

    SvaraRadera
  124. Hej!

    Jag är gärna med i din utlottning av de supersuperfina torgvantarna. :)

    Ha det gott
    //Johanna

    SvaraRadera
  125. Så fina vinst vill jag inte missa, så länkar och hoppas på tur då jag ofta har ont i mina handleder och dessa skulle vara perfekt för att värma och skona värken. Trevlig helg...
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  126. Hej Moa!

    Vilka underbara handledsvärmare. VAd duktig du är, den här fina utlottningen vill jag inte missa. Länkar förstås!

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  127. Såååå jättefina...
    Jag vill va med och tävla och hoppas på turen....
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  128. Klart jag måste vara med skulle passa perfekt när jag ger taktil//Britt

    SvaraRadera
  129. ÅH vilken toppenvinst. Klart jag vill vara med i din utlottning =)

    SvaraRadera
  130. Vilka härliga handledsvärmare. Dom skulle verklige passa mig! Jag har länkat hit i min blogg!
    Ha det gott!
    Christina

    SvaraRadera
  131. Hej,
    Vill gärna vara med och tävla. Länkar via min blogg.
    MVH,
    Petra

    SvaraRadera
  132. Utrolig flotte pulsvarmere :-) Jeg blir gjerne med med 1 lodd :-D

    Ha en trivelig søndagskveld og klem fra Siv

    SvaraRadera
  133. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag har ingen egen blogg så jag kan inte länka, men jag håller tummarna för turen ändå.
    Ha det gott!
    Kramar Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  134. Oj, så vackra..... Hittade hit och fick se dessa underbara skapelser.
    Vill gärna vara med och tävla så här i slutklämmen.
    Allt gott!
    Mia

    SvaraRadera
  135. Hej! Vilken jättemysig blogg jag hittade (ja din såklart:-) mitt i natten när jag hade svårt att somna om och rensade huvudet med att surfa runt lite. Dina vackra handledsvärmare verkligen ropade på mej och nu tar jag chansen att för första gången delta i en bloggtävling. Jag länkar till dig från min blogg. Ha en skön vecka! Kram CARINA

    SvaraRadera
  136. Hej Moa!
    Vilka vackra TORGVANTAR...Vill ha vill ha. Har tyvärr ingen blogg lr annat att länka till så vi kör med EN lott men håller TIO fingrar ; )

    Mvh Åsa

    SvaraRadera
  137. Åh vilka vackra handledsvärmare.
    Självklart vill jag vara med på din bloggtävling
    Och nån gång ska man väl få tur ?

    Ha de bäst !!
    Nilla

    SvaraRadera
  138. Hei, jeg tror jeg har GLÖMT å melde meg på denne GiveAwayen din!! Og jeg ønsker meg slike pulsvanter, så jeg vil gjerne ha 2 lodd!! Jeg linker nå.
    MEN - det er visst mange som ønsker seg slike, så sjansen for å vinne er visst ikke så stor :-o

    SvaraRadera
  139. Hej :)
    Så fina torgvantarna är...önskar jag kunde göra sånt.
    Vill gärna vara med i tävlingen och länkar såklart.
    Hälsn. Lotta

    SvaraRadera
  140. Åååå de var utrolig flotte!! Så flink du er!
    Vil gjerne være med... 2 lodd.. :)
    Hilsen Saga.

    SvaraRadera
  141. Såååååå fina!
    Håller alla mina tummar och längar från min blogg i högerspalten..

    //Ina

    SvaraRadera
  142. Tjena!
    Så fina du har gjort torgvantar är så sköna.
    Mina var slitit och slängt så jag fick se utlottning, åh jag få chansa att vinna, vem vet ;)

    Har lagt ut både länk och bild hos min blogg
    MVH Lotta

    SvaraRadera
  143. Självklart vill jag vara med i din tävling. De här fina handledsvärmarna skulle jag väldigt gärna vilja ha!! Torgvantar brukar jag kalla dem med "avklippta" fingrar och tumme.
    Jag länkar med bild från min blogg, så det blir 2 lotter. Nu håller jag tummarna och hoppas på tur i dragningen... Det kan behövas med så många tävlande.

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  144. Vad fina de är! Jag länkar från min blogg och håller tummarna!

    SvaraRadera
  145. Hej
    Superfina.
    Vill gärna vara med att tävla. Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  146. Underbara!!
    Klart man vill prova turen...Har länkat:)
    Kram

    SvaraRadera
  147. Superfina, som smycken! Hmmm, måste allt prova lyckan trots alla kommentarer.
    Länkar hos mig
    Kram Malin

    SvaraRadera
  148. Skulle vara underbart att få ge dessa till min mamma som stickade 3 par torgvantar till mig i julklapp förra året. Tyvärr kan jag varken virka, sticka eller sy så jag kan inte återgälda presenten på egen hand...
    Mvh Terese
    terese.rhodin@comhem.se

    SvaraRadera
  149. Jag blev kär!!! Jag vill vara med och hoppas på tur i denna tävling.
    Jag lägger in en bild och kommentar mm i min blogg!
    Tack för en fin blogg! Härliga bilder!!!

    SvaraRadera
  150. Hej där!
    Lägger en kommentar och håller tummarna hårt :-) superfina torgvantar :-)

    Hälsningar
    Anna-Maria

    SvaraRadera
  151. Jag är gärna med.=) kashaysblogg@yahoo.com

    SvaraRadera
  152. Vilka underbara torgvantar. Har ingen blogg och har aldrig tidigare tävlat på någon blogg. Hoppas på nybörjartur i höststormen..........

    Victoria

    SvaraRadera
  153. Det var i sista stund jag fick syn på din tävling :) Jag vill gärna vara med och länkar från min blogg!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  154. Hej Länkade till din tävling för flera vckor sedan,men upptäckte idag att jag inte skrivit någon kommentar, vilken tur att jag upptäckte det nu,tänk om jag missat chansen att vara med och vinna de underbara pulsvärmarna
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  155. De här är så himla fina...! Tar en lott så här i sista stund!

    SvaraRadera
  156. Vilka underbara torgvantar och vilket perfekt namn de fått. Vill, vill, vill vinna. Har länkat inne hos mig och tar därmed 2 lotter.

    Kram och trevlig helg

    SvaraRadera
  157. Så vackra de är!
    Jag vill jättegärna vara med och tävla om dessa, även om det är i sista minuten.
    Jag länkar till tävlingen på min blogg med bilden, och så hoppas jag förstås på turen.
    Ha en riktigt skön helg!
    /Kram Karin

    SvaraRadera