lördag 18 juni 2011

Sommarlov o semester..

Sommar o sol är det dags för nu.. jag smakar lite på ordet och känner att det är väldigt OK..
Solen lyser t o m nu på morgonen efter några dagars regn o stormbyar.



Ja nu har man sommarlov och kan göra nästan vad jag vill.. efter flera hektiska veckor har jag plötsligt ledig i många härliga veckor o kan inte riktigt ta in det än, det brukar ta några dagar att varva ner för att landa i ledigheten.

Kanske hinner jag med bloggen lite mer nu.. får ork att njuta av trädgård, sommar och sol ja det önskar jag mig och alla er andra oxå förstås. Sitter just nu i mitt uterum o tittar på min fina pelargon som blommar så fint med massa fina ljusrosa bollar och tänker att "Livet är allt bra gott"..

Önskar er en härlig lördag.. kram

18 kommentarer:

  1. Låter skönt att vara ledig hela sommaren, själv börjar min 5 veckors semester idag, och det känns rätt bra det med ;o)
    Önskar dig ett skönt sommarlov!

    SvaraRadera
  2. Vad underbart att vara ledig hela sommaren.Ha en underbar lördag.Mys och njut.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Underbart med så lång ledighet...hoppas bara värmen kommer osså!//helen

    SvaraRadera
  4. Beautiful flowers dear Moa, I love it!
    Have a nice weekend, kisses:)

    SvaraRadera
  5. Låter underbart med sommarlov...njut
    kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
  6. Ha nu en skön sommar och passa på och njut.
    har du vägarna förbi är du välkommen
    kram kia

    SvaraRadera
  7. Min ledighet har också börjat nu och jag håller med om att de tar någon dag innan man är helt nere i varv.

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Njut av sommar och ledighet! :)

    Har du tips på bra marktäckare? Jag funderar på silverarv men skulle vilja ha något mer i min nya rabatt...

    Ha en fin helg! Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Vad härligt med många veckors ledighet,men som sagt var det tar några dagar att fatta att man är ledig
    Själv får jag jobba på ett par veckor till
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  10. Visst tar det nästan en vecka innan rastlösheten ger sig....
    sen är det bara att njuta.
    Ha en skön semester.
    Kram ullamaria

    SvaraRadera
  11. Livet är helt fantastiskt och även om jag inte har "sommarlov" utan semester så njuter jag i fulla drag - trots gråväder...Ja njuter av ljuset och vill ha det kvar lääänge!!!
    Ha det fortsatt Gott nu!

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  12. Hej på dej Moa!

    Ja, nu kan man pusta ut efter upploppet och visst ta r det en stund innan lugnet sprider sig i kroppen. Nu kan man bara hoppas på lite sol efter allt regn. Ute blommar det för fullt här som där och den här gången slapp man vattningen ;-) Kram Ingela hallplats-ahus

    SvaraRadera
  13. Livet är allt bra gott - sköna ord och härlig känsla!

    Jag har inte tagit sommarledigt ännu, men jag försöker hinna njuta av trädgården i alla fall. Det går fort nu och det är många blomster som vill stjäla min uppmärksamhet. :)

    Må så gott i sommaren!

    SvaraRadera
  14. Hoppas du får en jätteskön semester och en riktigt Trevlig Midsommar!
    Kram /bea

    SvaraRadera
  15. Kikar in för att önska en fortsatt fin och härlig midsommar helg..Kramar Susanne

    SvaraRadera
  16. Härligt med så lång ledighet - det är ni väl värda, alla lärare som jobbar så hårt under året! Njut och blogga när du känner för det!

    Kram

    SvaraRadera
  17. En skön och varm semester önskar jag dig.

    SvaraRadera