söndag 1 april 2012

Vårfin.. o så lite söndagsbabbel..

Isande vindar idag och natten var kylig med flera minusgrader, tur jag tog in mina skyddslingar så de inte skadades och det får bli samma procedur inför natten igen. Ja det har verkligen varit kallt så vinterjacka fick plockas fram igen när vi gick en blåsig o kall promenad vid vänerns strand.. fint var det man oj vad det blåste kalla vindar.

Skulle ju velat ha min nya vårjacka jag köpte häromveckan.. ljus ljus rosa med små fina detaljer.  Men den får jag spara till varmare väder, jag är ju i alla fall förberedd nu inför varma vårdagar.

Så här ser den ut, skulle hämtat en sån där fin produktbild från Lindex men den fanns inte kvar?! 

Gjorde klart en ny väska idag, har en nästan exakt likadan förut och när jag var klar ser jag ju att den skulle passa fint till min nya jacka.. kanske ska jag spara en till mig själv för en gång skull! De finns än så länge båda två i shoppen förstås.. Moas Lovely!


Ja det var lite söndagsbabbel från mig, ny vecka på G och den börjar som vanligt med en måndag *flin*.. men sen är det BARA 4 arbetsdagar för sen är det påskhelg. Det gillar vi här på Moas Lovely..   o sen är det så lyxigt att Moa *jag alltså* har påsklov en vecka.. lyxigt värre!

Ha en fin söndagskväll och måndag..!
Moa

5 kommentarer:

  1. Jättefin jacka och väldigt söta väskor
    ha en skön söndagskväll

    SvaraRadera
  2. En sådan jacka har en som jag känner och den är SÅ fin. Precis lagom mycket volanger. Söt men inte prålig.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag får nog ta en tur till Lindex, såg på en annan blogg som visade jättefina chinos och nu din jacka. Ja, ett besök måste det bli. Tack för tipset.

    Kallt och ruggigt har det allt varit här med och det har inte blivit långa stunder utomhus i helgen. Hoppas vi slipper blåsten snart.

    Ha det gott och kram!
    Marie

    SvaraRadera
  4. Superfint, både jackan och dina fina väskor. Kram

    SvaraRadera