tisdag 21 april 2009

Tisdagstema - Trä..

Veckans Tisdagstema är Trä.. och så där jättepåhittig är jag inte men det första jag kom att tänka på var några kort jag tog i Thailand. På flera ställen var träden dekorerade, med ljus eller blommor och tyckte det var lite kul att visa. Klicka gärna för att förstora.
Det ena lite mer smakfullt än det andra tycker jag.. *ler*. Det var mycket orchideér på trädstammarna och det var jättevackert.
Mer bidrag till veckans tisdagstema hittar ni här..
Ha det gott..

7 kommentarer:

  1. Ja, orkideerna var ju riktigt snygga. Men det andra, nja - jag vet inte! Ha det gott! /Ruben

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag håller nog med Ruben. Orkidéerna var läckra men det där andra... :) Apropå orkidéer är det en del som hänger upp dem i träden om sommaren.

    Kul att se ditt fågelbad på plats! Mitt har också hittat ett träd att bo i. :)

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Vilken mysig sida du har. Kikade in på den för första gången igår och reagerade på alla vackra bilder du tagit av dina underbara blommor. Så inspirerande. Vad kul att du vill köpa bokstäver av mig. Vill du ha dem shabby eller heltäckande vita??

    Kram Ida

    SvaraRadera
  4. Inget går upp mot orkidéer på trädstammar..! :-) Finfint!

    SvaraRadera
  5. Vacker orkidé plantering kring stammen, tänk om man kunde ha ett sånt klimat att det gick med så fina växter i träden :)
    Kramen / Bea

    SvaraRadera
  6. Nedersta bilden var ju urlacker. Sa himla harligt. :)

    SvaraRadera
  7. Moa maila din adress till fam.schill@hotmail.com så kommer det en liten sippa på posten.
    Den översta på Lindas inlägg...det är så man får tag på sippor.
    Kramar Carina

    SvaraRadera